Fortfarande sjukskriven...

Jag är fortfarande sjukskriven... Mår fortfarande lika dåligt som för nån vecka sedan oxå :(.

Men nu ikväll bestämde vi oss tillsammans med en kompis till mig som jag verkligen kan prata med om allt att vi ska åka på kryssning tillsammans båda familjerna. Så på tisdag om 1 vecka drar vi iväg med Birka Paradise, 4 vuxna & 3 barn. Dom har en dotter som är 1 år äldre än vår minsta. Min äldsta kommer att vara med sin pappa så han följer inte med.
Det ska bli kul att få göra nånting. Hoppas det blir fint väder så vi kan ligga på däck o sola ;)

Jag har tappat gnistan tror jag lite på att ut o gå på morgonen, men kan bero på att vi vänt lite på dygnet, barnen oxå :P barnen är vaken till efter 12 på nätterna o vi till halv 3 ibland, eller iaf jag medan mannen somnar runt 1 halv 2.... jag kan bara inte somna :( så jag ser på tv till jag bara somnar tillslut av utmattning. Så då sover man till 10-11-tiden dagen efter o orkar inte ut o gå då, är bara slut o trött o grinig.
Gick idag vid halv 4 med grannen, men börjar bli sugen igen på att gå nu, men mannen är ute o springer så jag väntar in honom sen går jag en liten sväng iaf innan det blir en snabbdusch o tv i sängen.


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad roligt med kryssning :) vart ska ni åka?

Vet du hur länge du kommer vara sjukskriven?



Jag förstår att alla humörsvägningar e jobbiga men försök ta det lugnt istället. acceptera att det är som det är och försök tänka på dih själv, du kan ju må bra eller hur? och då ska du se till att göra det, gör det bästa av situationen :)



Ta hand om dig, kramar<3

2011-07-13 @ 06:37:14
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0