Måste köra mobilblogg.... Vårt internet fu...

Måste köra mobilblogg.... Vårt internet funkar inte hemma, dom har tekniker ute o försöker fixa det sa dom igår, men än har inget hänt :( Har haft vår 3:dje helg i stugan. Den har varit trevlig. Nästa helg blir det stugan igen, men förmodligen inte torsdag-söndag som dom 3 helger som gått. Vi bor i lillstugan på mina föräldrars gård så när alla 3 barn är med oss sover 2 av dom inne hos mina föräldrar för det blir så trångt. Sen så sover vi bara i vår lillstuga o gör mat o äter hos mina föräldrar så man blir så uppe i varandra, det blir jobbigt för oss alla.... På lördag ska min kusins barn döpas ute på ön. Typ hela släkten har stuga ute på samma ö så vi har en härlig kontakt allihopa =). Just nu är jag ute o går igen. Andra gången för idag. Gick nästan 1.3 mil vid kl 11. Vägde konstigt nog mindre när jag kom hem från stugan än när jag åkte, men lycklig blev jag, o mer taggad/motiverad till att ut o gå mer ;). Imorgon ska jag till doktorn igen för fortsatt sjukskrivning. Humöret/måendet går upp o ner hela tiden. Fick ett utbrott igår på min dotter som började morgonen med att reta upp mig. Det hände på bryggan/båten. Jag höll faan på att kassta i henne i vattnet :/ sen båtresan hem grinade jag o tänkte att nu hoppar jag själv i vattnet o hoppas på att drunkna , jag orkar/vill inte leva o må så här mer!!! Det tar faan ALDRIG slut på lidandet!!! Har idag pratat med min psykolog som gjorde utredningen på mig om när jag kommer att få komma till läkaren för terapi/medicinering. Han sa att jag tidigast kommer få tid i mitten av juli, men sen är det ytterligare kö för att komma till medicinering o sen terapi :( för detta är bara en läkare som ska besluta OM jag ska få medicin/terapi. Allvarligt har jag inte lidigt nog mina 33 år nu??? Jag förstår mer o mer min älskade vän nu att hon valde att gå över till andra sidan för att få lugn o ro för hjälpen tar för lång tid på denna sida ***gråter*** FUCK VAD LIVET ÄR ORÄTTVIST!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0