Smultron är så gott! Är ute o går o det lu...

Smultron är så gott! Är ute o går o det luktar såååå mycket smultron. Det är verkligen sjukt mycket efter vägkanten där jag går. Häromdagen pausad jag min runkeeper o satt mig o åt. Blir inge blogg alls nu, vi startar knappt datorn längre, bara för att betala räkningar. Barnen har spelat nån timme, men vi har ju varit mycket i stugan o annars ute för vädret är så fint. Vi har nu sen i tisdags målat, låtit torka sen skjutit upp tak med skjutpistol i v-rummet. Fint blir det, men fyy vad jobbigt det är, jag vill bara ge upp hela tiden, men min man ger inte med sig så det är bara att fortsätta :P Barnen leker med kompisar hela dagar, dom badar i poolen, hoppar studmatta, cyklar, sparkcyklar, leker med actiongubbar, Barbie o bratz o spelar ps3, dator mm. Jag tyvärr är väldigt lättretlig o sur för det minsta. Vädret brukar ju pigga/muntra upp, men tyvärr, inte nu!!! Kan vara det som gör att jag inte kan låta bli att äta onyttigt hela tiden. I förrgår vägde jag 57.2 så jag bestämde då att innan denna vecka är slut ska jag se 56 kg på vågen, men nu tvivlar jag på det då vågen visade mitt ätande i morse o stod på 58.0 tror jag det var ***gråter*** :(. Jag är iaf glad att jag ner mina hemska över 60 kg sträcket. Idag kommer min älskade ängel i himlens son till oss för att leka med sin tremänning (min äldsta son). Han är hos sin morfar, har varit hos sin moster o mormor oxå. Pappan den idioten sitter på behandlingshem, krav från soc annars blir jan av med sin son. Stackars denna lilla pojke som är endast 10 år fyllda för 1 månad sedan. Undrar hur hans liv slutar?? Haft en mamma som kämpat hela sitt liv med icke utredda diagnoser som ledde till att hon tillslut inte såg nån annan utväg än att få lugn o ro på andra sidan :(. Sen en pappa som tagit droger sen han var ca 12 år. Så denna lilla pojk har alltså inte haft nån lätt uppväxt, men en mamma som älskat honom mer än livet själv, det vet jag!!!! ***gråter*** det gör ont i mitt hjärta o tänka på detta! Vi vet genom polisutredning o ett medium att hon ångrade sig, det skulle bara vara ett rop på hjälp, men som slutade så här. Men nu är hon med sin kärlek på andra sidan, han som blev hennes livs kärlek o som tyvärr dog i en överdos av ångestdämpande medicin o sprit 4 dagar före henne :(. Jag är såå arg på dom som lät min vän vara kvar i sin lägenhet efter att dom hämtat hennes kärlek som jon hittade död i soffan bredvid henne då hon vaknade. Jag var tyvärr helt ovetandes om denna händelse till dom ringde o sa att dom hittat henne död i lägenheten. Jag hade ställt kravet att hon skulle ta tag i sig själv o kämpa för sin son o att jag inte ville träffas då hon inte var nykter. Så tyvärr hade jag inte träffat henne på 2 månader. Hörde bara genom hennes syster att dom inte låta bli att överdosera sina utskrivna mediciner, som nån jävla korkad läkare skrivit ut onödigt mycket av åt dom båda!!! Oj vilket långt inlägg, men med MYCKET starka känslor!!! Jag älskar & saknar dig min älskade barndomsvän till stjärnstopp, som dina syskon säger!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0