Varmt, solen skiner, spikar tak o är på skitdåligt humör....

Springer till datorn då mannen går ut o sågar + att jag springer o dammsuger efter honom då det kommer skit från panelen ibland... han blir sur då, han är på dåligt humör oxå mellanåt eftersom jag är distraherad i vårt arbete + att barnen kommer o vill ha hjälp mm hela tiden.

Vågen visade 57.4 efter min morgonpromis före frukost. Hoppas på att ja klarar att inte överäta idag...


Snart klar...då blir det promis eller solning, har inte bestämt än.

Lyssnar på NRJ Live genom viasat parabolen, bra musik, men efter snart 1 veckas lyssning så blir man smått trött på samma musik :P

Känner mig just nu såå jävla taggad till att ut & gå o bara äta måltidsersättning för att vågen verkligen ska visa mig 56.? Please låt mig lyckas!!!

mannen har nu bestämt att åka för att köpa lister när vi är klar med taket så det får bli en ersättning o ut i solen för mig, det är egentligen för varmt för promis, men vill man så går det. Svetten rann från mig imorse och nu är det ju ännu varmare så :P

Här kommer en bild på lite av smultronen jag gick förbi imorse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0