Veckans vägning...



Kör en veckans vägning idag. Tänkte inte på det igår, men brukar ha det torsdag eller fredag.
Jag vägde äntligen under 57 sträcket idag =D Jag vägde 56.8, men efter promisen vägde jag 56.5.

Nu närmar jag mig mitt mål jag alltid haft efter jag fått mina 3 barn och det 55 kg. Så nu tror jag att jag ska kämpa på o gå ner mer...för då kan jag ju alltid ha frossardagar o sen kämpa ner igen haha ;) (med inte lika dåligt samvete)


Så här glad blev jag idag haha ;D

Nu ska jag till köpcentret för att köpa en doppresent som min syster ska ge till vår kusins barn imorgon, hon åkte ut till stugan o kom på att hon glömt köpa en present. Tur hon har mig ;)
Tänkte även titta på en blommig långklänning åt mig att ha på dopet imorgon :)



Kommentarer
Postat av: camilla

Hej hur är allt med dig?:D

kram

2011-07-08 @ 22:00:18
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ men nej fyy vad jobbigt:/

hur kommer de sig att du e grinig osv ?

Ta hand om dig vännen!

kramar i massor<3

2011-07-12 @ 17:34:24
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jennie

Hej vännen. Ser att du kämpar på bra. Hoppas du mår bättre snart. Nu har jag fått ökad dos Ritalin så nu ska det vara jämnt under hela dagen förhoppningsvis. 60mg delat på 3ggr. Inte jätte mycket effekt igentligen men jag kör på så här ett par veckor sen ska jag kolla om jag kan ta 30mg 2ggr i stället för att få mer effekt på morgonen och på em då jag behövder det som bäst. Mår bra och inga biverknigar. Eller jo..Jag har gått ner några kilon men det e inte konstigt. Äter inga kakor längre,ingen cola =P och sa nej till tårta igår..Va inte sugen helt enkelt. Glass köper jag istället när det e varmt..Vi far på måndag morgon. Jag messar eller ringer så kanske vi kan ta en glass =)

Kämpa på vännen så ska du se att det blir bättre snart.. Här hemma har medicinen hjälpt mycket. Inga vredesutbrott på samma vis och jag kan diskutera med mannen utan att stå och gapa o skrika =)

Ha det bäst..Kramar

2011-07-20 @ 08:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0