5 års bröllopsdag♥

Jag gick en morgonpromis idag utan musik eller nåt, bara funderade & funderade....

När jag kom hem ringde jag o sjukanmälde mig själv, gjorde vab anmälan åt mannen för dottern, ringde min samtalskontakt o talade om att jag får svar på utredningen redan på fredag o måste då boka om min tid för jag skulle till henne strax före o det hinner jag inte, vill inte stressa.
Hon blev så glad för min skull att jag ordnat detta nu o att jag faktiskt mår bättre idag än igår, men tyvärr inte i förkylningen.

Jag pratade även med min mamma om allt som hänt dom senaste dagarna o hörde om hon o pappa kanske kunde ta med barnen till stugan imorgon när dom ska dit så vi kan få lite tid för oss själva, och det hade dom redan tänkt på eftersom jag o mannen firar 5 års bröllopsdag på fredag♥
Får se ikväll när mamma eller pappa ringer hur det blir.



Nu har resten av familjen kommit hem o vi har ätit. Ska nu se om en kompis blir hemma o om jag kan åka dit o hälsa på o prata av mig lite + se hur dom bor, dom har precis flyttat in o har rustat innan oxå =)

Kramizar♥

Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

Grattis lite i förskott till eran 5år bröllopsdag:) ska ni hitta på något speciellt då?



Ibland ska du kanske vara glad att du har barnen som måste ha sina rutiner, det ger ju dej en anledning till att kämpa iallafall. Hade jag inte haft min hund hade jag nog aldrig klivit ur sängen och gått ut alls.



Stor kram♥

2011-06-15 @ 15:34:25
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

okey, aa de e klart :) om du kan få hjälp emot det så är det ju bra. Hur regarear din man osv?



oj men jag tcyker de va långt de ni går nu haha :P hur lång var den tidigare sträckan då?



Åå men vad hörligt att barnen lyssnar så:D



Vad ska du o din vän hitta på?:)



Ha en finfin kväll

Kramisar

2011-06-15 @ 15:52:22
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Se till att njuta riktigt ordentligt med din man nu. Bara pyssla om varandra och ha det underbart♥♥

2011-06-16 @ 12:11:34
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0