Big Brother final ;D

Har gått 2 gånger idag, först morgonpromis sen 2:dra på em...

Sonen var på kalas för 2 st i klassen idag som hade kalas tillsammans. Resten av familjen åkte till min kompis då hennes dotter fyllt 4 år i veckan och hade nu fikabjudning! Riktigt trevligt, men innan dess var vi oxå till barnens farmor & farfar för att sonen har tjatat såå om att åka dit =)

När vi kom hem blev det grillat igen, som igår...älskar verkligen sommaren o grillandet...

Nu är det Big Brother final =)
Tror Simon vinner...Jag håller på Simon eller Martin, men blir inte besviken om Peter vinner heller...gillar alla 3 starkt!!!

Vågen går neråt neråt...gillart!!!
Vägde 58.5 YES!!! (kommer nog byta vägningsdag till mitten eller slutet av veckan, typ onsdag eller fredag)

Ska försöka hinna kolla runt hos er bloggare imorgon.... kramizar!

Jag saknar dig min älskade barndomsvän, hoppas du har det bra där uppe, du finns alltid i mina tankar...


Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

Tack fina:)



Simon vann:) Jag har trott på honom sedan jag började kolla på BB, men jag säger som du - de andra hade också varit värdiga vinnare.



Jo, men alt + 3 (viktigt att du trycker på 3:an på siffrorna till höger).



Stora kramar♥

2011-06-05 @ 23:06:32
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Låter som du har haft det bra :Dman ska passa på att vara ute i solen medan det är så bra väder :D jag har själv suttit väldigt lite vid datorn mot vad jag brukar:P

vad gillade du big brother finalen?:)



ÅÅ jag har inte alls vart i närheten på att bada än xD föredrar du hav eller sjö? xD



Åå vill också ha bubbelbadkar :D är de stort?



Hihi tack vad söt du är, vi har haft det jättemysigt :D



Hoppas du får en riktigt trevlig dag :D

Kramis

2011-06-06 @ 08:21:27
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emily

gud vad duktig du är! blir så avis! kan du inte blogga om hur du gör, för jag behöver lite pepp nu. går så dåligt :( och nya bloggen kommer snart upp :)

2011-06-06 @ 14:11:43
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: Emily

Min nya blogg ;)

2011-06-06 @ 14:27:06
URL: http://uglies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0