Blir såå glad =D

Jag tog nån godis igår då barnen fick några godisar nu när det är ledigt. Ändå hade jag gått ner mer idag...JIPPI!!!

Idag började dagen med en morgonpromis, det var så skönt i solen o ibland kom lite moln. Väl hemma tog jag en smoothie av fil, musli, linfrö, havredryck o frysta jordgubbar. Sen hängde jag o mannen tvätt o sen blev det lite datatid ;)

Nu har vi dividerat fram & tillbax om mannens match... första skulle barnen åka med, sen skulle vi alla följa med, nu blir jag o dottern hemma medan sönerna åker med mannen o ser på matchen :P

När mannen o pojkarna kommer hem blir det en promis igen.
Sen får det visa sig vad vi hittar på...

Jag hoppas jag klarar att hålla mig ifrån allt gotta då barnen kommer att få lite sånt ikväll eftersom det nu är helg.



En motivationsbild... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0