För gammal för att fylla år ;)

Jahapp då vaknar man upp till ännu en ny dag i sommarvärmen, och idag är det min födelsedag =)
Den ska jag fira med att lämna minsta på dagis, ut o gå, sen åka till bup med dottern o få ett svar på om hon har en diagnos...
Sen ska jag till min utb för att få påskrift om närvaro som jag sen måste in med på ams. Se blir det till att handla i stan innan jag o dottern åker hemmåt igen o hämtar sonen på dagis.

På em när mannen kommer hem från jobbet blir det väl mat för sen åker han på match...
Så när man blir gammal så har man slutat fira sin egen födelsedag, då är det bara barnen som får uppvaktning o kalasa till det med presenter!




Så hej så länge & hoppas ni får en bra dag o sol!

Kommentarer
Postat av: camilla

GRATTIS :D har du fått ngn fin present idag?:D



Jag känner några stycken som tar studenten:) gör du?

Ja fy de har regnat hela natten här:/ vill ha sommar nu :D



vad skönt att ni fick en tid på bup, hur gick det?



sjukgymnasten gick bra :) var skönt med lite massage :D



såg du ngt bra på tv igår?:D

hoppas du får en kalasdag tjejen :)

Kramisar<3

2011-06-10 @ 08:42:03
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ vad gullig present :D sånt uppskattas verkligen :D

Oj vad länge han ska vara borta, men de går fort ska du se :)



Åå hur kändes de beskedet om din dotter? Men de känns verkligen som ni får bra hjälp iaf :) och de måste vara skönt att veta vad det beror på?



TACK :D ja de känns verkligen bra att de inte behöver hålla på o köra slalom inne i min arm längre haha^^ hoppas bara resultatet är bra också :)



Usch för förkylning:/ krya på dig och hoppas du mår bättre idag?

Haha noppringen gick bra, brukar aldrig göra det hemma så de sved ju en del xD gick o va snyggt rosa över ögonen resten av kvällen ^^

Hade kanontrevligt med min komis, tiden gick så fort bara haha:D



Hur ser planerna för dagen ut?

Många kramar

2011-06-11 @ 07:39:01
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Grattis grattis i efterskott fina!



Jag har inte haft tid att läsa era bloggar inder helgen så jag hade helt missat att du fyllde år:/

2011-06-12 @ 11:00:43
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0