Så arg & besviken på mig själv :,(

Orkar inte skriva hela min skitdag, men kan säga att jag kom sent flera gånger idag, en av gångerna var när jag skulle till bup för att få veta svaret om dottern har ADHD, jag trodde att jag kom 5 min försent, men jag hade ändrat tiden i min jävla hjärna oxå så vi kom 1 timme o 5 min försent så nu står jag utan svar till dottern. Gissa om jag hatar mig själv idag!

Skulle nu ut o gå/springa men jävlar vad mygg så jag fick vända =( faaan vad allt är emot mig nu...

Har haft nästan 30 grader i skuggan idag, det är fortfarande tokvarmt inne (27.9) & ute (19.8) puhhh... hoppas det blir bra imorgon oxå, men det ska regna står det, men med 24 grader redan kl 9 då skolavslutningen är. Återstår att se... Poolen är det iaf 20 grader i nu, var precis ut o kollade :P



Så godnatt alla & hoppas verkligen det blir en bättre dag för mig o att vädret är som idag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej vännen. Låter som din dag va lika illa som min. Hoppas din blir bättre i morgon..Har fått samtalet idag. Fick diagnos adhd. Borde vara lite gladare men blev nu deppig i stället. Blandade känslor minst sagt. Hoppas allt går bra för din del. Vikten har du ju vunnit över. Min e stilla men hellre det än upp..

Ha det bra så hörs vi. Kram

2011-06-08 @ 00:11:44
Postat av: camilla

Hoppas de blir en bättre dag idag hehe:)



Haha försåt att han inte kunde osva:P o zlatan e väl typ alla fotbollskillars idol xD o tjejers med kan jag tänka mig :)



Åå hur går de med besöket på bup nu då? när får ni reda på resultatet? vet din dotter om astt hon kan ha diagnosen? tänk inte på det mer nu, alla kan ta fel på tiderna.



Man måste få unna sig gott ibland glöm inte det :) o att du inte tog någon promenad igår gör inget, kroppen behöver vila ibland :)



Hoppas skolavslutningen blir rolig :D ska ni göra något speciellt i familjen?:)



Ha en fantastisk dag nu

Många kramar

2011-06-08 @ 09:01:42
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Nej vännen vilken tuff dag:( Hoppas att den blir bättre idag.

Kram

2011-06-08 @ 12:21:03
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Emily

ja, vi kör på tillsammans! peppa varandra får vi göra, behöver verkligen pepp alltså, för jag faller så lätt tillbaka i gamla mönster.. :(



Nu kör! Ska väga mig varje dag nu! Till midsommar vill jag så gärna vara under 60.



Tack för din kommentar! Kram

2011-06-08 @ 12:49:52
URL: http://uglies.webblogg.se/
Postat av: camilla

Haha ajjamen, för mig e de länge xD



TACK de känns otrolit bra faktiskt :D



Åå håller tummarna för att ni ska få en tid innan de går på semester, hade ju vart jobbigt att gå hela sommaren o inte få reda på svaret :/



ÅÅ hoppas ni får de mysigt på restaurangen :D vad blri de för restaurang?



Ha en underbar kväll nu vännen

SKöt om dig

Kramisar<3

2011-06-08 @ 16:25:15
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Ja, idag är min dag dålig:( Riktigt kass.



Skönt att din är bättre iallafall♥



Kramar

2011-06-08 @ 17:06:00
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Emily

men man måste få göra sånt ibland också, man ska inte låta gå ner i vikt-tankarna förstöra ens sociala liv. man kan klara det trots restaurangbesök någon gång då och då :) och man kan ju alltid välja ett nyttigare alternativ och typ ta sallad till köttet istället för strips, även fast det är mycket tråkigare ;)



pepp till dig imorn! :D jag är peppad nu. gick en promenad och fick tillbaka all lust till att gå ner i vikt. sjukt skönt! :D nu får vi hålla varandra uppdaterade hela tiden om hur det går så att vi kan peppa varandra till max!

2011-06-08 @ 20:22:21
URL: http://uglies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0