Hemma igen =)

Har haft en såå underbar helg i stugan bland släkt & vänner... Jag har njutit av att äta allt ja velat och haft trevligt med alla jag känner =)

Vägde 58.1 kg när jag kom hem ca kl 17 idag så det är helt ok med tanke på att jag unnat mig alkohol på midsommarafton + ätit godis mm under hela helgen.
Det blev bara en promis i stugan på midsommaraftonsmorgon på 5 km endast. Jag tog en promis nu i em med grannen på 1.2 mil. Nu är mannen faktiskt på Mc Donalds o köper mat åt oss =P sen blir det godnatt här hemma, barnen sover sen nån timme.

Imorgon ska min äldsta son, som idag äntligen kom hem från Gbg, på cuerver camp (fotboll), den är mellan 9-15 mån-tors. Det ser han fram mot.
Min man ska op handen. Dottern ska till doktorn och minsta ska sista dagen på dagis sen blir dom hemma med min man som har semester.

Nu måste jag sluta, mannen kommer med mat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0