Herrejösses...

Vilket väder vi har, rena utlandsvärmen... Tyvärr mår jag inte så bra, är sjukskriven till på tisdag och då vet jag inte vad som händer. Jag har missat så mycket från utbildningen så det blir svårt att läsa ikapp. Jag mejlade nyss min kontakt på ams och fick ett autosvar att hon har semester, så imorgon måste jag ringa kundtjänst på ams och fråga hur jag ska göra :(

Jag orkar inte ens starta datorn längre, kollar mejl på mobilen endast, annars ingen internet alls. Nu ska jag gå o duscha o lägga mig.
Har tyvärr börjat gå upp i vikt igen då jag inte orkar gå ut o gå, utan äter godis varje dag o mår skit. Vägde 57.3 på em på onsdagen innan midsommar, sen åkte jag till stugan och vägde 58,2 då jag kom hem, gick då 1.2 mil på söndagen, sen dess har jag inte kunnat/orkat/velat gå nåt, så nu väger jag 58.7 imorse =( =( =( blir såå jävla less på mig själv som inte orkar bry mig.


Jag är arg & ledsen på mig själv som mår skit och då skiter i allt jag kämpat för!!!

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0