Imorgon drar vi =)

När mina föräldrar var här idag för att hämta en väska (så vi får mindre packning när vi åker) som jag packat med kläder till barnen inför stugan över helgen, så kom vi ist på att jag, barnen o mina föräldrar åker ut imorgon efter pappa slutat jobbet nu när jag ändå är sjukskriven. Sen på torsdag när min man slutat jobba o min syster sovit klart efter nattjobb så kommer dom ut.
Så imorgon hinner jag inte gå nån morgonpromis tyvärr :( Jag har tid hos min samtalskontakt kl 8.15 i stan så det blir till att lämna sonen lite tidigare. Sen har jag en del att uträtta i stan som handling o gå in med sjukskrivningspappret på utbildningen o prata med dom lite om hur jag ska göra. Sen blir det hem o packa klart o sen om jag hinner blir det en promis innan jag hämtar barnen.

Så vi får se om det blir nå mobilblogga under helgen, det är så jobbigt att svara på kommentarer från iphonen tycker jag, men nåt inlägg kan det nog bli....

Nu säger jag godnatt så jag hinner med lite mer nytta innan sängen =)
Lite motivation.... måste ner mer innan midsommar :( hur ska jag lyckas???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0