Inlägg från igår som inte kom in...

Igår var det så varm o fint så jag låg i solen hela dagen...
Jag mobilbloggade, men det kom aldrig fram tydligen...så här kommer det nu...

Ligger i solen....
Tog min morgonpromis, drack smoothiefrukost sen la jag mig i bikini o solade o där ligger jag kvar än med svettdroppar i ansiktet ;)
Jag mobilbloggar så jag orkar inte svara på kommentarer, då det är jobbigt på min iphone tycker jag.
Men före kl 12 hade vi redan 22 grader i skuggan :P

Senare blir det duscha o åka på kalas hos min kusin, hennes äldsta son fyller 6 år så dom bjuder på grillat...
Mums! Får se om jag hinner blogga nå mer idag...?




Ha en underbar dag för det tänker jag ha!!!
Kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0