Mår skit!!!

Det blev en kort morgonpromis imorse då tiden inte räckte till eftersom jag fick samtal o ringde samtal själv oxå.
Jag ringde hälsocentralen o fick en tid till dottern för att kolla upp öronen. Hon hade öroninflamation.
Sen ringde dom som ska ha kontakt med oss för kontroller (blodtryck, vikt mm) ang dotterns adhd medicinering. Vi fick en tid på torsdag och dom sa att receptet fanns redan utskickat så det var bara att hämta på apoteket.

Så efter hc åkte vi till köpcentret här för att bara hämta ut penicillin & adhd medicinen. Men ack så fel jag hade!!! Det var inte bara att hämta ut inte.
Vi blev skickade från det ena apoteket till det andra för att dom hade inget av medicinerna hemma, men då visade det sig att det andra apoteket hade heller inte allt hemma, bara halva kuren av penicillinet, så det fick vi direkt o betalade för att börja ge dottern direkt medan hon på apoteket började ringa runt på olika apotek för att höra vart dom hade adhd medicinen. Vi blev alltså nästan på apoteket i 2 timmar...med mig som mår psykiskt dåligt o 2 pillrande barn med myror i arselet.
Jag vet att dom bara kan beställa hem det, men problemet är då att vi har en tid på torsdag o då vill hon förstås att min dotter ska ha hunnit tagit medicinen nån dag innan så detta höll på att göra mig tokig.
När jag tillslut ger med mig o säger att OK beställ hem medicinen då!!!
Då har det blivit försent att få med beställningen denna dag så den kommer inte att hinna komma förrens på torsdag o det betyder att vi inte kan börja med medicinen förrens på fredag.

Det lilla som hände är för mig att hela världen rasade samman, så jag har sen hållt på att ringa runt för att få hjälp med mig själv nu!
Sista samtalet hjälpte mig och det var att jag ringde min egna samtalskontakt, och då undrar ni då varför jag inte ringt henne påengång??
Jo för jag trodde hon typ bara var en psykolog som jag bara gick för att prata av mig hos,
jag vet jag är helt jävla korkad!!!

Men hon säger så snällt till mig att imorgon sjukskriver du dig själv o låter mannen ta hand om barnen så du får sköta om dig själv.

För jag har ju varit förkyld i 6 månader, men som upphörde i mars i år. Det höll till för några veckor sedan då jag kände att jag nu höll på att bli förkyld igen, o min samtalskontakt sa nu till mig att det är min egna kropp som säger till mig att jag måste stanna upp o tänka på mig själv o vila!

Så efter att jag bett mannen dra åt helvete några gånger mm så säger han snällt att han tar med sig barnen när han ska spela match och så åker dom o jag blir ensam :/

Jag smsar då grannen om hon vill ut o gå, så det gjorde vi. Så sen jag kom hem har jag värmt mat o ätit här vid datorn medan jag skrivit o svarat på kommentarer o nu har jag ätit jordgubbar oxå...

Here I Come

Och nu blir det en film i soffan till mannen o barnen kommer hem igen runt halv 10...
Så hejdå o hoppas ni har det bättre än mig♥



Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

Samma här:(

Igår natt mådde jag så dåligt så jag var uppe och började slipa knivarna för jag tänkte göra slut på livet. Synd/tur? nog så vaknade pojkvännen och fick mej i säng.



:(

2011-06-14 @ 22:53:25
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Men oj vad jobbigt de låter :/ hoppas du får en mycket bättre dag idag:)

Blev de en bra kväll med någon bra film?



Vad gör du idag?

Ta hand om dig<3

2011-06-15 @ 12:01:03
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Hur mår du?

Jag är fortfarande inte helt på banan, men jag försöker. Men det är tufft:(



Kramar♥♥



(ser att du lärt dej göra hjärtan♥♥♥♥)

2011-06-15 @ 13:42:29
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Twiggy♥

Passa på och njut av ensamheten och lugnet♥ det kan du behöva.

Det tråkiga med att må såhär är ju att man tappar lusten till allt. Liksom igår eftermiddag hade jag inte alls lust att gå på spelningen, tänkte verkligen skita i det, men när jag väl kom fram så var det ju toppen. Antar att det är att det känns tryggast hemma:/



Tänker på dej



Massa kramar tillbaka♥♥

2011-06-15 @ 14:08:36
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0