Sista mötet, vid änglarna♥

Mitt sista möte med min älskade barndomsvän var just vid en staty med änglar♥ Ett fint minne!
Jag hade det själv extra jobbigt just då, har ju faktiskt alltid haft ett jobbigt liv, med mycket problem med mitt mående mm, då min vän nyss kommit hem från ett behandlingshem, hon blev utskriven ofrivilligt pga av att personalen kommit på flera stycken med nån slags drog. Hon som verkligen ville få ordning på sitt liv, men tyvärr lyckades hon inte denna gång heller :(
Jag sa att vi kunde ses på mina villkor för det tog för mycket energi av mig att hela tiden backa upp & ställa upp på henne. Så denna gång så hämtade jag henne hemma hos henne o vi åkte några ärenden för att sen parkera vid en park o promenera. Promenaden slutade vid änglarna där det finns flera vita bänkar och där satt vi oss o pratade i nån timme innan det var dax att skjutsa hem henne och jag skulle åka för att hämta mina barn. Då jag lämnade av henne hemma bad hon mig stanna så hon kunde gå upp till sin nya pojkvän som hon hade träffat på behandlingshemmet så han fick säga hej till mig, för ingen av hennes vänner hade träffat honom. Så jag sa hej o pratade några ord med honom o vi sa att vi skulle träffas tillsammans nångång snart.
Tyvärr så fick jag höra av hennes syster att dom höll på med droger mer o mer så jag orkade då inte prata med henne, jag var så besviken då hon verkligen sagt att hon skulle ordna till sitt liv tillsammans med nya killen o kämpa för att få tillbax vårdnaden av sin son :(

Under den tiden hade jag inte facebook heller då det tar sån energi från än. 2 månader senare ringde min sons pappa, mitt ex, min väns kusin o berättade att min älskade vän tagit sitt liv på natten. Jag blev helt knäckt o satt mig i bilen o åkte hem till henne direkt, där kryllade det av poliser o några av hennes familj, som jag står väldigt nära eftersom vi varit vänner sen mellanstadiet och nu även släkt genom min son. Där får jag då veta att hennes kille, sambo hade dött på måndagen av en överdos, detta var en fredag. Hade jag haft fb så hade jag ju sett att min vän skrivit om den tragedin o då hade jag ju självklart bett att få träffa henne. Hela familjen/släkten trodde att jag visste detta o att vi träffats, men tyvärr så var hon ovän med sin mamma, syster o bror sen långt tillbax o pappan o dom andra syskonen till och från hela tiden så vi pratade inte om henne då vi träffades.
Så mitt sista fina minne av henne är vid änglarna♥♥♥

Du fattas mig min älskade ängel♥

Jag kommer aldrig glömma dig, vi har delat såå mycket här i livet! Det positiva med din bortgång, man måste alltid se nåt positivt i det negativa som händer, är att jag & min dotter nu fått hjälp pga dig! Jag hade sökt hjälp med min dotter förr, och med mig själv hade jag ju kämpat oxå, men nu tog jag tag i det ordentligt för att inte jag skulle sluta som dig♥
Jag älskar dig♥♥♥

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja haha de blri ju lite stressigt o hinna med att läsa allas bloggar men de e en kul kvälls sysselsättnign tycker jag :D



Det är absolut bättre att du prioriterar dig själv nu så att du mår bra<3<3 för det är det absolut viktigaste. VAd har du gjort idag för något?:)



Oj 2 år sedan?:O det är lång tid ju:O



Idag har de vart bra på jobbet och inget regn hihi :D hoppas vädret håller i sig imorn med, fast de skulel bli regn enligt prognoser :/

Vad gör du ikväll?:D



Massor med kramar till dig<3<3

2011-06-21 @ 18:33:48
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Som du skrev, man måste försöka se något positivt ur det negativa och visst är det positivt att ni har sökt hjälp nu, både till dej och er dotter.



Ha nu en trevlig midsommar vännen♥ Njut av livet.



kramar

2011-06-22 @ 11:01:27
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0