Sommardag idag oxå =)

Vi har över 21 grader i skuggan =P o kl är bara halv 9 snart. Har lämnat sonen på dagis, dottern tog skolbussen o nu är mannen o äldsta sonen kvar hemma. Dom ska på världens grej idag! Det är så svårt att ha en anonym blogg då man vill skriva ut vissa saker =/

Idag känner jag att jag har en bra dag i matväg, jag har tillåtit mig att äta för mycket godis mm under ledighetern nu... jag hade ju gått ner till 58.5, men nu är jag uppe på 59.0 igen då jag äter så mycket... Men idag går jag ner det igen =P

Dagen idag är det ju utb sen bup som gäller med dottern för att få veta om hon har ADHD eller inte. Sen är det fotbollsträning för minsta + att jag tar med grannpojken o min dotter stannar kvar med grannpojkens syster o leker.
Sen blir det hem o duscha för sonen o sen ska vi titta på Sverige-Finland ;) ;) ;) Ska oxå fukta dotterns hår o sätta upp det så det blir extra lockigt till skolavslutningen imorgon!!!

Nu har jag bråttom till utbildningen, jag är ju en tidsoptimist ;)!




Ha en bra dag allihopa, det ska jag ha!!! =D


Kommentarer
Postat av: Emily

Det är jobbigt med anonym blogg på det sättet :/



Skönt att det känns bättre idag än igår i alla fall! Du är så duktig tycker jag, som går ner så mycket.

2011-06-07 @ 08:47:22
URL: http://uglies.webblogg.se/
Postat av: camilla

Låter super du :D hoppas dagen blir riktigt kanon :D



Oj vad härligt väder, vi har regn men runt 18-19 grader :D hur länge håller utbildningen på?:)



Nähä du skojar? vad tufft :D då måste har navar jättenervös hihi? då skaj ga kolla när de går in iaf :D ska du gå o kolla på matchen?

vilken upplevelse :D



Hoppas dagen blir fantastisk :D

Kramar fina

2011-06-07 @ 09:12:07
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0