10 år imorgon utan sin älskade mamma♥

Min kära vän i himlen, hennes son fyller 10 år imorgon♥
Jag har tänkt såå mycket på henne idag!

Jag funderar på hur hon har det, hur det är där, om hon ser oss, hör oss, vet vad vi tänker...om hon fortfarande ångrar sig o vill komma tillbax?

Tänk om man kunde få som man får öppet köp på saker, öppen övergång, att man kunde få gå över och se hur det är, om det är bättre där eller om det faktiskt är värt att leva???

Vi vet genom att hon hade kräkts en hel del att hon faktiskt ångrade sig + att hon påbörjat flera avskedsbrev där man kunde läsa mellan raderna. Sen på seansen när hon pratade genom mediumet att hon ångrade sig, så det vet vi, och det känns jobbigt att veta! Jag önskar henne tilbax♥ min älskade barndomsvän♥ du fattas mig♥

 

Tänk vad många hemligheter du tagit med dig över till andra sidan!
Ibland kommer jag på saker som jag glömt av som jag skulle vilja fråga dig om =(
Vi har såå många minnen, både glada & tråkiga...över 20 år! 
Jag saknar din röst, dina glada/tokiga upptåg...
Tänk att jag aldrig mer kommer att få träffa dig, prata med dig, få ge dig en kram, att få en kram av dig, ringa dig för att bara prata, komma över o ha tjejsnack, gå ut o dansa o festa med dig, du kunde alltid få en på bra humör, du var oftast så glad, du var speciallist på att dölja din egen sorg... Åh fy faan vad jag saknar dig min älskade älskade ängel♥♥♥

 
Din älsklingsfärg var lila,  likaså min, jag hade lila på mig på din begravning, på julafton, på seansen och varje gång jag ser färgen lila så tänker jag på dig!

Godnatt min underbara vän... imorgon ska jag till din syster o göra ny förstärkning på mina naglar, då kommer vi prata om dig o din goa son J som fyller 10 år utan sin mamma :`( 
"LIFE IS FUCKING HARD"

Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

kramar om dej Tog hon livet av sej:( Förstår du då att du inte ens borde tänka tanken på att dö fina. Ser du vad hon har lämnat, massor av människor som saknar och sörjer henne. Lova mej att inte göra likadant, även om det känns som en enkel utväg många gånger.



Tänker på dej och på hennes son♥

2011-06-16 @ 12:10:45
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0