Ännu en jobbig dag :(

Aldrig blir det som man tänkt sig...
Inatt vid halv 3 vaknade dottern med magvärk som faktiskt kom på kvällen redan, men vi trodde det gick bort eftersom hon somnade. Efter ett tag kräktes hon, sen fick hon alvedon o somnade om. Imorse hade hon fortfarande ont i magen o hon försökte kräkas en gång till, men det smakade bara galla o kom inget. Vi som skulle bli barnlediga idag, men först skulle vi på vårt möte vid sjukhuset där dom skulle kolla blodtryck, vikt o längd på dottern inför hennes adhd medicinering. Vi fick avboka mötet. Vi ringde rådgivningen o dom sa att man faktiskt kan få dessa symtom av kåvepeninet som dottern fick mot öroninflamationen som hon faktiskt fick i sig en dos av. Dom frågade lite frågor o vi kom fram till att kolla febern regelbundet o få igång magen då vi kom på att hon inte fått gått på toa på några dagar, så rådgivningen trodde det kunde vara förstoppning.
Jag gick o gjorde smoothie med yoghurt, musli (fibrer), jordgubbar o banan + havredryck. Det gjorde susen för då fick hon gå på toa, nu är hon bara trött så hon har somnat i soffan.

Jag gick iväg på en promis i skogen iaf, då ringde min psykolog som gjort utredningen på mig o som jag ska träffa imorgon för återkoppling o få ett svar på diagnoser. Han ville ställa lite mer frågor till mig... Jag blev ledsen o tankarna bara snurrade o jag fick grym huvudvärk! Vet inte riktigt vad det beror på, men det var några jobbiga frågor + att jag undrar om det är mer än bara ADHD eftersom han ställer så mycket andra frågor oxå???

Nu ska jag hämta sonen på dagis sen ska vi äta tillsammans innan jag ska skjutsa barnen till båten, där mina föräldrar väntar, dom skulle ringa när dom åkte hemifrån. Sen blir det iväg o göra ny förstärkning på mina egna naglar hos min älskade ängel i himlens lillasyster. Ska även förbi graven o prata lite om hennes son som idag fyller 10 år.

Mannen ska iväg o spela sin 3:dje fotbollsmatch denna vecka :P

Ringde min äldsta sons mobil idag igen, men fortfarande utan svar, jag smsade då igen ett meddelandet att jag älskar honom o tänker på honom o att jag hoppas att han har kul med släkten i Gbg!!!

Mamma älskar er mina små darlingar♥♥♥

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ men vad skönt att han förstår nu :)

Hur går de nu för din dotter förresten?:/



jag håller med de e skönt att gå ibland:)



Åå mysigt :D hur har dagen varit idag?



ha en underbar kväll

kram på dig<3

2011-06-16 @ 18:44:25
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0