Veckans vägning...

Kör en veckans vägning idag ist för imorgon eftersom jag inte har nån våg i stugan... Har nu äntligen kommit ner till det jag vägde före helgens ätande. Ibörjan såg det ut som om jag gick ner ändå fast jag åt, men på söndagen slog det till haha...

Men idag vägde jag 57.6 imorse o jag kommer förmodligen gå upp igen nu efter denna helg =(
Jag tror nog att jag kommer att tillåta mig dricka vin på midsommar ;)
Sen blir det ju en massa ätandes :P Det visar sig på söndag eller måndag!

Ha en riktigt trevlig & glad midsommar allihopa, och hoppas solen kommer att lysa =)



Kommentarer
Postat av: Twiggy

Oroa dej inte så mycket för vikten nu utan unna dej att både äta och dricka gott:)



Ja visst är det konstigt att man själv börjar må dåligt efter att ha skällt på någon annan. Jag har typ skuldkänslor nu, men jag borde inte ha det alls. Det värsta var att skälla på någon som man inte vet hur hon tar det (hon känns inte riktigt helt stabil mentalt). Jag var rädd att hon typ skulle slå mej eller sådant (hade mamma i telefonen ifallatt haha vilken mes jag är).



Var rädd om dej♥

2011-06-22 @ 15:09:02
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

hoppas du får en riktigt trevlig midsommar och unna dig allt gott:D o vad spelar de för roll om vågen visar mer eller mindre egentligen? fokusera inte så mkt kring vikt utan mående istället :)



De har faktiskt vart uppehåll hela dagen idag fram tills nu då de blev ett rejält åskväder :P



Ha en fantastisk helg :D

Kramisar

2011-06-22 @ 19:06:36
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emily

Det är trots allt midsommar så de till att njuta av allt! :) Livet ska inte behöva stanna upp bara för att man vill gå ner i vikt.



Tänker på dig och hoppas du har en underbar helg! :) Kram

2011-06-24 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0