Veckans vägning...



Här kommer veckans vägning som jag nu ändrat till en senare dag i veckan då jag alltid äter mer under helgerna o då vågen inte alltid visar rättvist på måndagar...

väger nu 58.5

hr ju vägt det för 1 vecka sedan oxå, men har tillåit mig äta för mycket gotta så jag har nu inte gått ner, utan stått stilla, förrutom att vågen visat 59 vissa dagar då jag fått i mig mer än jag borde då.



Nu ska jag väcka minsta o klä honom o borsta tänder o sen lämna på dagis innen jag äter frukost o själv åker på utbildningen...

Kommentarer
Postat av: camilla

God Morgon :D

ÅÅ hoppas du får en fantastisk dag fina :)



Älskar fläskfile :D o tzatziki med :) beasås däremot e ingen favvo enligt mig:P



Hoppas du får en bra dag:D något skoj som händer efter utbildningen?



Kramar i mängder :D<3

2011-06-09 @ 09:25:42
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Nej, lid inte med mej hihi;)



Hoppas du får en toppen dag.



Kramar

2011-06-09 @ 12:12:05
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0