Vikten...

Satt o skrev ett inlägg så hänger sig datorn o allt är bort o jag loggades ut...hur arg blir man inte då ***Grrr***

Så snabbuppdatering nu innan mina föräldrar & syster kommer, dom ska fira min födelsedag i efterskott då dom varit i stugan sen i torsdags.

Jag har mått skit hela helgen, har hemska humörsvängningar.
har haft sommardagar nu i 2 veckor, som idag blev till en kort regnskur & åska, men det är nu över. Tyvärr försvann solen o värmen då :(

Nu har vi strax över 20 grader o halvmulet.


Kommentarer
Postat av: camilla

Usch humörsvängningra e så jobbiga :/ de får jag med ibland o ena studene är man superglad nästa grinig och arg!



Ja men fyy de va jobbigt:/ asså jag blev så jäkla mätt så jag har fortfarande asont i magen och att få isig kvällsmat + näringsdrycker e inte lätt asså men jag vet att jag bara gör mig själv värre om jag skippar något mål då låter jag ju äs vinna liksom :/



Här har vädret vart helt okey faktiskt idag :D första dagen på hela veckan haha^^



Åå hoppas ni får en trevlig fika och att du får en skön natts sömn.



Ja de ska bli så skoj:D jag jobbar från 8 - 14-17 beroende på hur mkt post och så det är :) mån-fre har arbetat där tre somrar tidigare:D



Kramar i mängder<3<3

2011-06-12 @ 20:35:24
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emily

jag har också hört att man inte ska äta det varje dag, eftersom det tar bort effekten av det, plus att linfrö innehåller kvicksilver vilket i för stor mängd inte är bra. men jag brukar variera med andra frön, typ sesam. för att få fett och protein i frukosten :)



jag har frossat hela helgen så är tillbaka på 64 igen. men nu får jag faktiskt skärpa mig. vill ju gå ner i vikt! skönt att du gått ner trots restaurangbesöket :)



vilken dag väger du dig på? tänkte ifall vi skulle väga oss på samma dag, så blir man lite mer peppad av det ;) om du fattar vad jag menar. och redovisa veckans vikt för varandra?



hoppas att din helg har gått bra i alla fall! tycker du är så duktig :) kram

2011-06-13 @ 10:39:06
URL: http://uglies.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Finfin blogg! :)

2011-06-13 @ 13:05:06
Postat av: my

Till anonym: Tackar =)!!

2011-06-13 @ 13:24:08
URL: http://amylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0