Big brother nörd...

Jag har alltid varit helt besatt av big brother förr, men med året har tiden inte funnits till att hänga med i varje program, men har väl kollat lite grann varje säsong. Denna säsong struntade jag i att börja titta för att jag inte skulle bli fast o grinig då jag skulle missa vissa avsnitt, men så kom det nån reklam för det o jag bara kände att jag måste se vad som händer egentligen o nu är jag fast... Ikväll är det såå spännande... Vill att Crille eller Madde ska åka, dom är tråkiga enligt mig.
Gurkan tycker jag har sjunkit oxå, han som var så j***a rolig och underhållande, men nu är han bara gnällig o snackar skit om dom andra o tråkig.

Enligt mig är Simon den mest värdiga vinnaren! Han är ärlig, snäll, har nåt att komma med.




Kommentarer
Postat av: camilla

Haha min syrra följer big brother men jag kan inte med det xD



Förstår att du måste vart trött, blir ju en helomställning ju :) hur känns de nu dÅ?



Äsch det finns inget som heter fel kalorier, isåfall äter jag fel kalorier i massor varje dag för jag äter en massa glass, vitt bröd, godis, sylt och liknande varje dag. du får se de som lyx i tillvaron kalorier :) för inte vill du aldrig mer kunna äta det du gillar mest utan att få dåligt samvete? hur kul blir det då?



Oj hagel har vi inte haft iaf :P men idag har de regnat en massor.

Men du kanske behöver vila? kroppen måste få vila helt ibland också annars bryts den ner.

Hur känns de inför mötena?



Hmm de va en svår fråga haha:) jag gillade danmark väldigt mycket :D men de va många bra, dock inte den som vann:P den va okey men inte mer! england var också bra :)



Vad skönt att du haft en bra helg :D jag har också haft en väldigt lugn och skön helg :D



Kramar

2011-05-15 @ 19:36:06
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0