Dagbok för mig!

Kollade ikapp från tv jag missat, försökte härda ut att vänta med frukost. Jag höll mig från kl 7-10.40. Fil, musli, linfrö, russin & en massa vatten. Hittade en bulle o kunde då bara inte låta den ligga orörd så jag åt nästan halva, fan för mig :( Men nu känns det som om jag klarar mig utan att äta, dricker vatten o ser på tv genom datorn... Sen blir det kolla bloggar o motivera mig. Ska se om jag hittar nån bild att lägga in på nån som har en kropp som jag skulle vilja ha. Jag är inte ute efter att se skinny ut, mer normal/smal om ni förstår hur jag menar?? Känner nu alltså inget sug, dagen är lång..... See ya

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Hej! Tack så mycket, jag åt typ bara keso med hallon och sen så gjorde jag situps morgon och kväll och sen så tränade jag lite på crosstrainern eller pw men inte så regelbundet men jag gick nog ner mest för att jag minskade mitt intag så mycket.



Stay strong.

2011-05-03 @ 13:26:39
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: J

Rensa skafferiet så finns det inga dåliga saker att stoppa i sig! ;)

2011-05-03 @ 15:07:08
URL: http://secretj.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0