Dagens...

Proteindrink när jag klev upp

Frukost: Fil, musli, linfrö, russin o vatten
Lunch: Ratatouille o vatten, 1 ruta vit choklad
Dottern kom hem med sockerkaka som dom bakat i skolan, jag tog 2 tuggor
Mellis: 2 st sport hårtbröd med bregott, 1 kokt ägg
Middag: -
Kvällsfika: 
1 liten banan, 2 st sport hårtbröd, vatten

Träning: PW med vikter runt handleder innan frukost 1 timme, 6.6 km (visas i tidigare inlägg)
              Promis på kvällen med en granne 1 1/2 timme 9.6 km


Detta är inte jag, men känner igen mig i kroppen... Smal men tjock ;)


Kommentarer
Postat av: Tilda

nej, jag håller med dig. och ändå skämtar folk(i alla fall i min ålder) konstant om människor med ätstörningar, självskadebeteende etc. jag blir så ledsen :(



grattis till barnen! :) har alltid velat ha barn, hoppas jag skaffar någon gång.



jag förstår hur du tänker. när min kompis bästis begick självmord var det lite samma sak; å enda sidan hemskt eftersom jag kan leva mig in i hur hon mår, men å andra sidan "bra"(hur man nu kan säga så..) eftersom hon öppnade mina ögon.

vad tungt det måste vara, jag kan inte ens föreställa mig! :(

samma här, jag brukar också förtränga allting tills det inte går mer.

det där med att besöka gravar är en bra grej faktiskt, brukar föröka åka och hälsa på min moster så mycket jag kan och det hjälper lite :)



jag ska försöka, jag försöker varje dag. men det har gått så många år nu :(

2011-05-04 @ 22:24:33
URL: http://tildasfreakshow.blogg.se/
Postat av: ch

jo, det är klart... att inte lägga sina egna värderingar i någon annans liv. fattar precis ;)

2011-05-04 @ 23:27:01
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja de e en bit kvar men de känns bättre o gå upp lite itaget än o rusa upp flera kg i vecakn för de e nog inte hälsosamt det heller. precis som man inte ska gå ner för mkt i vikt heller :)

Tack för att du tror på mig, de betyder mkt ska du veta :)



ÅÅ hur gamla e dina barn?:) är också typ sockerberoende:P

Vad jobbigt att du vart sjuk så länge:/ vad beror de på tror du?



Hoppas du får en fin dag idag? :)

kram

2011-05-05 @ 08:49:21
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0