Dagens...

Mitt intag:

Frukost:
Smoothie med skogsbärsyoghurt, havredryck, proteinpulver, banan
Lunch: Lax med pesto o sallad med creme fraishe som jag blandat i vitlöksklyftor o kryddor i
Middag: Måltidsersättning
Kvällsfika: Proteindrink o jordgubbar

Det slank i en mjukglass idag då vi var indelade i grupper o var ute på stan och kollade tillgängligheten för handikappade, då alla andra 4 oxå tog en mjukglass

Träning: Gick en promis efter jag varit på utb & handlat, den var på 5.2 km. Sen blev det en kvällspromis på 6.7 km



Önsketänkande.............................................................

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är klart du ska äta mjukglass om alla andra äter :)



Jag mår toppen verkligen, jag är inne ien väldigt bra period nu känner jag :D

Åå tack för att du håller med mig :) var väldigt orolig först att jag överreagerade men jag tycker inte någon ska behöva höra det speciellt inte barn på kanske 10 år max.



Du kanske borde ta de lite lugnare då?

du har visst karaktär, du har inte sämre sån ara för att du äter lite godisar, du var sugen och det var gott o så e de inte mer med de :) har du koll förretsen på hur mkt kalorier du får i dig? för om kroppen får för lite kan de göra att man absolut inte tappar vikt om de e det man vill för att kroppen går in i svältläge liksom om du förstår? kroppen behöver regelbunden mat med tre huvudmål o ca 1-3 mellis :)



Åå vad mysigt :D e de med skolan de va på resa?:D



hur mår du idag?:D

Kramar

2011-05-20 @ 09:01:25
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Henningjennifer

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-11-13 @ 21:03:38
URL: http://henningjennifer.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0