Dagens...

Startade med en proteindrink då jag klev upp...

Frukost:
Fil med musli & linfrön, sport hårtbröd med bregott & 1 ostskiva + vatten
Lunch: 12 oliver, 1 1/2 dl Rataouille + vatten
Mellanmål: 1 kokt ägg, 2 klunkar cola light, banan + vatten
Middag: Lax med grön pesto i ugn, till det creme fraiche & sallad + vatten
Kvällsfika: Smoothie av skogsbärs yoghurt, havredryck, frysta hallon, frysta skogsbär + proteinpulver

Träning: Promis ca 1 1/2 timme, 8.3 km  
               Kvällspromis på ca 1 timme, 7.1 km 
               Vibbmaskinen: 11 minutersprogrammet 2 gånger

Jag känner att jag ätit som en häst idag :( hoppas det inte visar sig så på vågen imorgon!




 

Jag har iaf fått tillbax min motivation...Jippiii **glad**


Nu är det sängen o big brother som gäller
Godnatt alla vänner


Kommentarer
Postat av: Tilda

skulle vilja ha någon sån människa/människor i mitt liv jag med :)



att skriva är bra.. och jag vet att jag nog kan mer, men just nu känns det jobbigt när skolan går sisådär och alla andra bara får mvg i allting.. men mer än mitt bästa kan jag inte göra, så är det bara.



alla säger det, att min ålder är jobbig :(



tack! det hoppas jag med :) finns här bakom skärmen och håller tummarna för dig med ;)

2011-05-05 @ 22:42:13
URL: http://tildasfreakshow.blogg.se/
Postat av: camilla

Du har verkligen inte ätit mkt o du har ju tränat en hel massa. vad tycker du e roligast o träna?



Åå vad kul, vad lagom tid på en utbildning med :D hoppas den blir skoj :D



Haha bra att han håller koll på dig o vilka fiolmer du gillar o inte gillar xD haha lite komiskt:P



Det är jättesegt, jag sitter bara vid datorn hela dagarna typ..o de e inte lika skoj nu som de va i början xD man tröttnar en del...



Ha en finfin fredag :D

kramar

2011-05-06 @ 08:41:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Linda

Det var en annan läkare som misstänkte att jag var bibplär, så hon skickde en remiss till en sån läkare som utreder sånt. Och där kom hon fram till att jag hade en personlighetsstörning.

2011-05-06 @ 08:56:25
URL: http://peaklinda.blogg.se/
Postat av: Miss Cupcake

nu blir det ett lååångt svar här skulle jag tro, hoppas jag får med allt su skrev till mig för det var ju en hel massa ;)



jag ska verkligen försöka väga mig på måndagar och hålla mig från godis och skit. men just nu är jag så rädd för att väga mig, tänk om jag inte gått ner något?! då skulle jag verkligen deppa ihop och det leder till att jag kommer äta massa godis = tröstäta.. :( men är ju nyfiken också, och jag vill ju veta att det går neråt och inte uppåt. så jag kanske ligger på 64, det vet jag inte, men hoppas att jag kommit under 63 i alla fall. jag har liksom inte vägt över 60 kilo på typ tre år och jag mår så sjukt dåligt av det. är väl ungefär samma sak som för dig. har alltid legat runt 56-57 kilo och där trivs jag bra, men jag har försökt att gå ner ända sedan i jul, då jag tappade behärskningen och överåt så sjukt mycket. men jag har inte lyckats gå ner något, utan istället gått upp. vägde ju 59 i början av januari. mitt problem är att jag tröstäter så fort det är något, och sen beläönar jag mig själv när allt är bra, vilekt innebär att jag äter godis typ jämt och därför har jag blivit en tjockis. jag tycker egentligen inte att jag är värst tjock, men jag ser och känner ju på kläderna att jag inte är mig själv. hoppas innerligt att jag kan bli av med mina kilon!



sånt där är jättebra att få veta, saker man kanske absolut inte kommer ihåg men som satt sjukt djupa spår, omedvetet liksom. hoppas att det hjälper dig att veta om det iaf! och jag tror som sagt att det kommer lös asig för det, men vägen dit är inte så himla enkel. därför kan det vara bra att ha en blogg där man kan få ösa ur sig saker och få stöttning av "oberoende personer". det är i alla fall så jag känner, att det är skönt att få någon annans perspektiv än min familj och mina vänners.



och din smoothir låter sjukt god! har fått värsta dillen på det nu, men får passa mig så jag inte överäter bara :P haha

2011-05-06 @ 10:40:57
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: Miss Cupcake

och du har INTE ätit som en häst idag, helt normalt och som man ska för att må bra, plus att du har tränat. BRA JOBBAT! :D kram!

2011-05-06 @ 10:41:37
URL: http://misscupcake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0