Dagens...

Kör en dagens nu innan jag borstar tänderna o går o lägger mig o ser på tv i sängen.

Intag idag:
Proteindrink innan promis

Frukost: Smoothie av fil, musli, linfrö, frysta skogsbär & hallon.
Lunch: Lax m. pesto, sallad o creme fraiche med vitlöksklyftor i.
Middag: -

Då det är lördag + att min man är borta hela dagen & kvällen så tillät jag mig äta godis **mår skit av det**
Jag fick frossa/tröståt lite av varje: 
Pop corn
Nougatruta (kaka)
5 chokladrutor
Några godisar av barnen 

Träning: Promis på 1.1 mil + 1 km jogga
               Vibbade 11 minuters programmet

Vibbmaskin, min ser inte riktigt ut så här 

Kommentarer
Postat av: camilla

Okey har aldrig sett den filmen hihi. Haha han kommer bli grym på engelska:P jag tycker fortfarande de kan va svårt o se filmer utan text nu:P



Men de va ju inte mkt godis du åt ju:O jag har tryckt i mig både glass o massa choklad idag, stor frukost, lunch och mellis samt kvällsmackor, 2 näringsdrycker samt 500g keso xD o jag har inte rört mig alls idag. så må inte dåligt över det. man måste njuta av livet också.



Men du man kan inte kunna allt. Man är inte bäst på allt. Jag är helt värdelös vad gäller tv spel o grejs också, du kan så mycket annat så försök att se det positiva som du är bra på istället för o fokusera på de negativa. Vet att det är svårt men försök :) du är ingen sur o grinig mamma. Alla föräldrar måste ju säga till sina barn ibland.

Haha vad gulligt att hon har kille :P men då får du en lugn kväll då :) de behövs också ibland :)



Haha men vad lustigt för de e ju precis mina favoriter :D i min påse hittar man nästan alltid bara just de tre godisarna:P vad häftigt :D nougat e ruskigt gott också :D



Åå har ni en sån där stor studsmatta?:D vad skönt att han säger till när han e trött o inte envisas med att sitta uppe hela nätterna:P Egentid är viktigt ja :) vilken tid brukar barnen lägga sig?



Åå bor du långt från gbg nu? jag gillar också den staden :D varför flyttade du? var de längesen?



Hoppas du haft en bra kväll

Kramar :)

2011-05-07 @ 21:17:39
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

SV: Det låter ju inte alls bra :/ Men bra att du ska göra en utredning. Jag har gått på behandling för boderline (har många kriterier men saknar något för att få diagnosen). Den behandlingen hjälpte extremt bra mot mitt tidigare svåra självskadebeteende. en DBT-behandling var det. Har du hört talas om det?



Kram på dig, var rädd om dig!

2011-05-07 @ 23:39:49
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0