Dagens...

Frukost: Smoothie med fil, musli, linfrö, frysta skogsbär & proteinpulver.
Lunch: Kycklingburgare med sallad & vinegrette
Middag: Måltidsersättning
Kvällsfika: 1 kokt ägg


Utöver detta:
Det blev 6 godisar eftersom barnen varit på kalas o ville jag skulle smaka.
                       Pistagenötter nu till big brother med vatten
                       (faan det kommer att visa sig på vågen imorgonbitti)

Träning: Nästan 6.4 km promis (tung dag)

Om jag hinner imorgon ska jag lägga in en blid på hur nära järnvägen jag går dom gånger jag tar skogsrundan.
Idag hade jag tankar på att gå upp o bara känna rälsen under mina fötter, jag gick 2 rundor runt o när jag 2:dra gången närmade mig järnvägen så hörde jag att tåget åkte förbi...gissa om jag blev lite rädd???




Efter big brother måste jag sova då jag imorgon börjar min utbildning...

Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0