Dagens...

Dagens intag:

Frukost:
Smoothie av fil, musli, linfrö, havredryck, proteinpulver
Lunch: Lax med pesto, sallad o creme fraishe
Middag: Måltidsersättning
Mellanmål: 1 kokt ägg

Tyvärr har jag ätit 8 st vinegummi på utbildningen, yoghurt/cocos toppar (naturgodis) 2 nävar chips, nougatruta (den sista från kylen så nu är dom slut) fan fan fan att jag inte har någon karaktär att stå emot mitt "sug" !!!

Träning: Ca 7 km promenad, trött o orkeslös tyvärr.

Nu har jag gjort min läxa, sett 1 tv program o nu bloir det sängen till mer tv...sen godnatt för jag är såå slut nu, skönt att det är fredag o kort dag imorgon...ZzZz...


Kommentarer
Postat av: camilla

Blir de inget euorivision för dig hihi?:)



Haha de e härligt o höra att du har fullt upp :)

Förstår hur du tänker men min rädsla är ju att jag ska tappa kontrollen om du förstår? att jag inte kommer kunna sluta äta och börja hetsäta istället :/ att jag aldrig ska bli nöjd liksom. det är väl det som är själva äs:/

Men jag tycker verkligen inte alls att du äter mkt:O iaf inte om du bara ter de du skriver :O



Åå ja ghar också alltid velat arbeta med människor :) men de är verkligen jättebra att du satsar på att arbeta o ta hand om dig själv nu till att börja med. jag vill liksom också kunna hjälpa andra som hamnar i min situation sen när jag är "frisk" för ingen förstår en sjukdom så bra som den som själv har/har haft det.



Hoppas pluggandet går bra :D är ni många på kursen förresten?



Kramisar i massor

2011-05-12 @ 22:05:30
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0