Det snöar :(

Vaknade idag och det var vitt ute.... Jag har kämpat i 5 veckor med promisar o försökt skärpt till mig med ätandet, så denna vecka är nu v.6 och då startade jag bloggen för mer motivation ;) Jag brukar väga runt 57 kg, men har lyckats gå ner till 55 kg efter graviditeterna. Nu har jag inte kunnat gått på promisar på länge o då gått upp till som mest 64,4 kg, det har jag aldrig vägt förrutom vid graviditeterna, så nu satsar jag på att gå ner till 55 kg igen.... Men på längre tid, helst till sommarn, men det är omöjligt, så jag är nöjd om jag går under 60 sträcket, men det ska jag väl klara :P. Med att minska intaget radikalt igår så har jag gått ner en del, men självklart vet jag att det är vätska. Jag äter även protein för att inte tappa muskelmassan ist. Vägde igår morse 63.3 o nu imorse efter 3 promisar o lite intag av mat o absolut inge godis så vägde jag 62.3 =) jippii!!! Men det blev ingen promis före frukost idag, har ont i knä o fötterna (har gått in för hårt). Sen beror det på vädret att jag lät det onda ta över :( Får se hur dagen blir, om det blir nån motion alls?? Och om jag klarar att ha lågt intag av kalorier idag oxå??? Återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

fruktansvärt det var att vakna av snön :(

2011-05-04 @ 14:28:31
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0