En dålig "dagens" igår =(

Hade en dålig matdag igår...var lixom inte hungrig, glömde skriva ner vad jag åt oxå...men skriver det jag kommer ihåg

Började med en proteindrink...

Promenerade en runda som avslutades på min sons match med en banan.
Väl hemma plockade vi fram poolen sen grillade vi...
Jag åt fläskfile, 2 bitar med grillad majs i folie (majs, flytande margarin, vitlökspeppar & salt)
Sen en promis o en proteindrink på det...

Sen blev det popcorn, godis & reisen choklad.

Träning: 5.3 km & 12.2 km

Så igår blev det alldeles för lite matkalorier och för mycket dåliga kalorier

Nu ska jag iväg & hoppas på att hinna med ett inlägg ikväll.... Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0