Ensam...

Ett ensamt Hej!!

Igår ringde min syster o ville inte vara ensam, hon är nyseparerad, så hon kom hit. Vi åkte hela familjen för att titta på sonens fotbollsmatch, där min man är tränare. Dom vann såklart ;)

Sen åkte vi hem o åt tacos o såg på film som minstingen valt. Äldsta sonen åkte med sin pappa, kommer hem imorgon. Dottern sover hos en kompis. Min syster tog bussen hem halv 11 på kvällen. Jag la mig då, medan min man satt kvar vid tv:n.

Idag började dagen med att ut på promis med grannen, men tyvärr höll inte hennes fot hela rundan så vi fick vika av. När vi kom hem pausade jag min roliga "app" på iphonen o sprang in med jackan o hämtade min mp3 sen återupptog jag "appen" igen så minuterna & distansen fortsatte... så stack jag ut i skogen som ligger runt hörnet av vårt område. Jag gick o hade musik i öronen o smsade lite med en vän, jag provade även på att springa, haha jag klarade typ 1 km sen stannade jag min "app" o startade om den för "walking" ist.

När jag kom hem efter ca 2 timmar gjorde jag en smoothie till frukost, sen blev det dusch. Sen bar det iväg för att lämna mannen som skulle spela match o sen iväg till en av grabbarna i laget o grilla efterråt.
Så jag blev ensam... Jag hatar att vara ensam med barnen (pga mitt dåliga mående).

Jag gick över till min barndomsvän som bor mittemot mig o surra där i flera timmar medan sonen var ute o lekte med olika kompisar. Vi har sol o härligt väder här.
Nu sitter jag för första gången vid datorn idag o skriver ett inlägg... om inte sonen kommer o avbryter så tänkte jag svara på kommentarer o kika runt lite bland bloggar.

Återkommer med en dagens intag & träning...

Vill inte vara ensam...



Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som du har haft fullt upp :) vad blev de för film igår hihi?:)



Ja du kanske har rätt att de tar 2 veckor o bli av med sug, fast de e nog väldigt individuellt tror jag. Men samtidigt om du tänker efter så vill du väl inte förbjuda dig godis osv för alltid? man måste ju unna sig det man tycker om ibland iaf? annars blir ju allt så tråkigt, något måste man ju ha att se fram emot. Du kan ju se det som belöning för att du skött resten utav veckan så bra?

Vad är det som gör förresten att du verkligen inte tycker om att vara ensam?:/



Ja de e väl risken med att väga sig varje dag. Det gjorde jag förr och jag kunde få panik om de visade 1hg upp .. hemskt egentligen eftersom vätskebalans osv kan varira mkt från dag till dag.

Det vikitgaste är ju att du mår bra :)



Hårda karameller e gott men choklad är bäst :D älskar lysmelk :) vilken favorit choklad har du då?:D



Haha hoppas du får det kul och att du får en bra lördagskväll :D



Kramar

2011-05-07 @ 17:46:52
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Ja jag blev helt rörd utav det hon skrev verkligen, hon är underbar<3<3

2011-05-07 @ 18:39:14
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0