Ett glömt inlägg...

Jag glömde ju att skriva min vikt i måndags... Jag ska ju ha "vägdag" på måndagar!
Jag kämpade ju hela veckan och gick ner från måndag-torsdag 2.6 kg, jag höll mig hela helgen till den vikten, men på söndagskvällen ät jag pistagenötter o drack en massa vatten precis innan jag la mig så på måndagen vägde jag ju hela 61.1 kg =(

Idag är det torsdag o jag har lyckats gå ner det jag gick upp och vägde imorse 60.6... Men tyvärr har ju mitt gottasug kommit tillbax o jag har ibland ingen karaktär. På utbildningen jag går ställer dom fram godis & frukt. Igår tog jag varken godis eller frukt, åt min banan jag hade med mig själv, mer proteiner än en massa fruktsocker som jag får för mig att det är i äpple som dom ställt fram. Men idag dock kunde jag inte låta bli att ta godiset dom ställt fram, vinegummi, jag åt nog 8 st.
När jag kom hem och resten av familjen åt middag var jag inte hungrig, jag åt ersättning ist för att strunta i att äta, men sen kom det där förbannade suget =(
Jag tog 2 nävar chips o den sista nougatrutan vi hade kvar i kylen, så nu är dom äntligen slut.

Men vet ni vad jag gjorde sen då min ångest började krypa fram??
Jo jag gick och borstade mina tänder o nu sitter jag här vid datorn och inte står och hänger i skafferiet ;)

Min äldsta son har cyklat på fotbollsträning o mannen har åkt på sin fotbollsträning. Minsta sonen är hos en kompis och dottern är ute o cyklar med kompisar. Jag ska nu passa på att göra min 2:ra läxa denna vecka. Det dummaste är att imorgon ska vi på föreläsning igen och börjar då lite senare för att sen sluta kl 12, men då ska vi få läxa igen över helgen...hur dumt är inte det, med läxa över en helg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0