Första inlägget!

Hej och välkommen till min nya blogg som jag kommer att ha för att försöka motivera mig till att gå ner i vikt och som en dagbok för mig själv!
Kommer att ha frågeställningar för att få tips & råd mm

Dagen idag gick jag min morgonpromis o lyssnade på "Adam & Gry...o Anders"
Sen blev det fil, musli, halv banan, linfrön o vatten...
Blir snart en till promis innan jag äter igen, har försökt ätit med 3 timmar mellan målen, men har inte gått ner på 5 veckor nu :( så nu blir det verkligen "bantning eller svält" om jag klarar det???

En första fråga: -Hur hittade du hit?


Kommentarer
Postat av: it's hard times for dreamers.

genom en annan bantningsblogg:p

2011-05-04 @ 13:27:57
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: Tilda

genom din kommentar på min blogg :)



förstår precis hur du menar, så mår jag varenda dag. det är tugnt : /



jobbigt att komma till insikt på det brutala sättet, hur känner du att det påverkat dig? jag kom aldrig till insikt på det sättet, jag hamnade i smeten helt enkelt. har också människor som begått självmord och vänner som är inne och ute på psyket.



har googlat lite, men jag är inte säker..

kram på dig med!

2011-05-04 @ 21:13:24
URL: http://tildasfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0