Gårdagens Dagens... =P

Har min syster här som sover över så jag glömde skriva...

Mitt intag igår:

Startade med proteindrink före promis

Frukost: Skogsbärsyoghurt med musli, linfrö, havredryck
Lunch: Måltidsersättning
Middag: Tabascosoppa

Mer intag under dagen, 1 läkeroltablett...
Kvällens intag: Popcorn, ca 10-15 st Riesen chokladkola, 2 rutor Marabou choklad

Mitt dryckintag varje dag är vatten om jag inget annat skriver!!!

Träning: Morgonpromis innan föreläsningen 4.6 km, efter utb o jag handlat så åkte jag hem o gick en till promis på 7.4 km sen senare tog jag o min syster en promis till affären då hon köpte godis, det blev ca 2.4 km

Det är så härligt att promenera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0