Gårdagens Dagens... =P

Mina intag under dagen igår:  (hann inte med nå inlägg igår)

Som vanligt protein när jag kliver upp

Frukost: Smoothie av fil, musli, linfrö, frysta skogsbär
Lunch: Lax med pesto, sallad o creme fraishe
Middag: -
Melleanmål: 2 sport hårtbröd, ena med kaviar på. Annars bara bregott.
Kvällsmål: Omelette med kalkon, paprika & lök

Sen slank det även ner några yoghurt/cocos toppar, naturgodis. Sen blev det några "gott & blandat" då jag rensade i skafferiet o slängde barnens "Tom & Jerry" påsar som det bara låg några godisar kvar i, gav "bilarna" till mannen haha.

Träning: Promis på ca 6 km, skogsrundan.

Hinner tyvärr inte med så mycket promisar nu när jag är på utbildning hela dagar, det blir så lite tid då man har så mycket annat man måste hinna som jag annars hann på dagtid, sen måste jag erkänna att jag orkar inte lika mycket heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0