God morgon :/

Dagenhelgen börjar ju bra...det regnar...vi som ska åka till stugan =(
Mannen vaknade med feber oxå, så han blev hemma från jobbet o minsta fick då vara hemma från dagis. Så dom ligger nu i soffan o ser på disney XD kanalen på tv och där ligger dom nog kvar då jag kommer hem från utb. o har gjort mitt prov som kommer att gå åt fanders :(




Men upp med hakan, vågen går nerråt.
Den stod nu på 59.5 YES

Återkommer innan jag åker till stugan om jag hinner med - med måttbandet, det har gått 1 månad så jag mätte mig igår...

Kommentarer
Postat av: camilla

Nej men fy vad tråkigt att de ligger sjuka :/



Ja dagen igår var bra :D lite seg men bättre än tidigare dagar i veckan xD tyvärr valde pappa marabou nöt choklad som jag inte gillar xD men jag nöjde mig med mina lysmelk de funka lika fint hihi :)

Haha ja ska se filmerna o berätta vad jag tyckte sen :D



Hoppas verkligen vädret blir bra nu så ni inte behöver sitta inne hela helgen:/



Lycka till på provet :D känns allt bra?

Ta hand om dig i helgen.

Många kramar

2011-05-27 @ 08:52:26
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♪♫♫

Hur ofta väger du dej och hur ofta mäter du dej?



Jag tror säkert att provet går bra, sitter här och håller tummarna, har gjort det hela morgonen;) hihi.



Hoppas ni får det mysigt i stugan och nu får vi hoppas att vädret blir bättre.



Stor kram♥

2011-05-27 @ 10:59:19
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0