Helvete!!!

För ca 2 veckor sedan hade jag lite ont i knä, men jag smörjde med voltaren o det gick bort. Igår på alla mina promisar så kände jag lite i knät igen, men jag smörjde o det gick att gå som vanligt... men nu när jag klev upp på morgonen så har jag så ont att jag inte kan gå normalt, måste halta lite.
Så nu kan jag inte ut o promenera mer. Jag som inte tycker om annan träning. Jag cyklade till dagis med minsta o det går hur bra som helst, men jag tycker det är jobbigt att cykla som träning :(

Ska iaf försöka vibba 11 minuters programmet idag.
Nu måste jag äta frukost för att sen åka på utbildningen. Vi ska se en film idag, hoppas det är tyst i rummet då, inget babbel & kackel från dom dryga.

Sen blir det till att packa för sonen åker på klassresa torsdag-fredag.
Mannen ska spela match så jag blir själv med barnen hela em/kvällen.

Nu måste jag sätta fart så jag inte kommer försent



Varför ska jag alltid ha sån otur.... :(

Kommentarer
Postat av: Tilda

åh vad segt! :( jag har också haft problem med knäna, det suger, rent ut sagt!

2011-05-18 @ 10:17:05
URL: http://tildasfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0