Hoppas på en bra dag =)

Idag hoppas jag på en bra dag!
Vaknade på helt ok humör... Hoppas att min son ska ha en trevlig skolresa.
Vågen stod inte på vad jag hoppats, men nu j****r ska jag kämpa för att håll emot "suget"

Känns bättre i knät =) Men kommer kanske inte hinna med nån promis idag. Jag ska efter utb handla innan jag åker hem, sen kl 19 ska jag göra om min förstärkning på mina naglar, härligt!

Jag vibbade 1 extra gång igår faktiskt, så jag hoppas att motivationen finns kvar idag så det blir åtminstonde 1 vibbning idag....
Nu måste jag dra... Ha en bra dag allihopa!!!

Här lyser solen, men det blåser...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan. Hoppas du haft en bra dag. Själv har jag varit låg som bara den. Tror att det e oron över onsdag nästa vecka som gör mig ofokuserad på allt. På onsdag får jag beslutet..

Ha en trevlig kväll vännen

2011-05-19 @ 19:31:22
Postat av: my

Hej vännen!

Jag hade en bra dag, men har tänkt mycket på min vän. Var till hennes syster o gjorde naglar ikväll och fick då höra att min väns son har det inte bra alls. Pappan tar droger dagligen, så nu har det kommit in anmälan till soc från ex:et som han har ett till barn med & en anmälan från skolan. Så nu hoppas vi alla att han kommer att få flytta upp hit till min väns syster eller bror.

Så min dag slutade i tung ledsamhet!

Imorgon ska jag till psykologen igen, hoppas att få veta nåt om ADHD utredningen.



Tänker på dig, hoppas din dag blir bättre imorgon!

Håller tummarna för dig att du kommer att få din hjälp på onsdag!!!

Kram & godnatt

2011-05-19 @ 23:29:48
URL: http://amylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0