Hungrig, magen ekar....

Åh vad jag är hungrig nu... nyss hemkommen från en promenad på 1 1/2 timme 9.3 km =) Nu håller jag på lagar Lax med pesto på i ugn, till det blir det sallad o creme fraiche som jag blandat vitlök i **gott**

Det gick bra idag hos psykologen, men vi hann inte klart formuläret denna gång heller så det blev ett till möte inbokat den 20 maj....

Tyvärr börjar jag tappa lite av min motivation, tror jag iaf... Idag känns det som om jag har ätit o ätit, ändå har jag knappt varit hemma, utan varit i rörelse hela dagen. Sånna dagar brukar jag inte bli sugen :(

Får sätta mig o läsa lite bloggar o få lite inspiration till att ut o springa ikväll, då jag inte gick min vanliga PW på morgonen och sen tog en promis tidigare än vanligt o då hinner jag kanske få sug till kvällen....

Det tråkiga är när jag sätter igång med träningen går jag alltid in för hårt o får ofta ont/värk lite överallt. Har flertal gånger fått benhinneinflamationer, ont i mina höfter (det smäller i dom), skavsår, blåsor på tår eller hälarna, ont/inflamation i knäna, domnar bort i tårna och har oxå en tå som beter sig konstigt, är jättesvårt att förklara, men när jag kliver ner med hela foten så känns det som om det knäpper i den **Hmm**

Här kommer en fråga: Får ni ont eller nå andra krämper när ni tränar?




Ska nu göra sallad och äta min lax...Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har haft personlighetsstörningen sedan februari detta året på papper. Men hur länge jag har haft det innan dess vet jag inte.

2011-05-05 @ 19:17:40
URL: http://peaklinda.blogg.se/
Postat av: camilla

Mm maten låter riktigt god, hoppas de smakade :D



När jag tränade friidrott hade jag ganska mkt problem med ryggen och knäet, fick massage ganska ofta och besökte en naprapat. så dumt att träning ska orsaka skador:P



Okey hoppas du får reda på de nästa möte då:)



Åå vad skojigt :) hur länge är den utbildningen?:D



Den filmen kom ut 2010 tror jag i slutet, på engelska heter den The switch :) kanske hittar du den då?:D den var kanonbra iallafall :D



Jag är sjukskriven just nu :/ tidigare pluggade jag på göteborgsuniversitet men har nu sökt in nytt val till skola till hösten :D men har vart sjukskriven sen i mitten av november...blir så segt att gå hemma.



Tack, hade en jättee trevlig stund med min kompis :) hoppas du fick dig en mysig promenad :D

Många kramar

2011-05-05 @ 20:26:06
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Tilda

det är hur bra som helst att ha någon att leva för :) jag har önskat mig barn hur länge som helst, men kommer knappast skaffa några innan jag blir äldre. om jag någonsin hittar någon att skaffa barn med. grattis, igen, barn är underbara! :)



jag har funderat på det också, ska försöka vara så stabil jag kan när jag skaffar barn. men som sagt, tar en tag i taget och blir nog inte på ett tag ändå.



exakt :) även om det är hur hemskt som helst måste man inse att det finns bra saker i det också, även om det är svårt att se.



tack, vad snäll du är :) skriva är det enda jag kan.



tänker på dig med, kämpa på du med och tusen styrkekramar tillbaka till dig!! ta hand om dig!



2011-05-05 @ 21:33:33
URL: http://tildasfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0