Inte nån innedag...

Idag har vi varit ute mesta delen av dagen, men var nu inne för att äta lite grillat och då passade jag på att blogga lite.
Började med en promis kl 10 som jag avslutade kl 11 på min sons fotbollsmatch. Tyvärr förlorade dom med 4-0. Men det är bara att ta nya tag nästa match!

Solen skiner på oss o jag känner mig glad & kär! (kan nog bero på att vågen visar nerråt ;))
Nu har vi ätit o ska ut o jobba på gården...fixa trappen som leder till baksidan.
Innan maten satt vi upp poolen, så nu är både studsmattan & poolen framme, så nu kan sommaren börja ;)

Hoppas alla har en lika härlig dag som oss...

Så vad gör ni idag?



Bilder på våra sommarsaker på baksidan... En gammal bild på vår pool =)

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken suverändag de låter som :D vad grillade ni för gott?:)



Åå ja, usch blir så ledsen när jag får sånna grejer, har gått o funderat på de hela dagen :/ dumt o lägga energi på men de går inte att undvika. jag e sån som person, hatar när folk är arga på mig.



Jag brukar lägga mig runt 10-11 på kvällen oftast, e väldigt kvällstrött men ofta väldigt morgonpigg haha^^

Här har de också blåst en hel del idag ven om de vart soligt o varmt annars. fast nu e solen inte alls lika skön längre utan går imoln titt som tätt xD



Vi hittade ett par jeansshorts till mamma, får hoppas hon gillar dom o att de passar:P :) brukar du köpa ngt speciellt? eller brukar du få ngt kul?:)



Åå men sovmorgon måste man ju ha ibland :D

Vad menas med sutteränghus?:) åå då har ni o göra :D



Hoppas du får en fortsatt underbar dag :)

Kramar

2011-05-21 @ 17:00:10
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0