Klänning/stugan...

Har pluggat, ätit lunch, betalt räkningar o varit iväg o letat klänning till dottern som hon ska ha på skolavslutningen, men jag hittar inga snygga klänningar som faller mig i smaken iaf.

Nu ska jag sätta mig ute i solen med solbriller på och läsa lite mer till provet.
Vi har riktigt fint väder nu 26 grader i solen, har tyvärr ingen termometer i skuggan som funkar just nu.

Mannen ska iväg o spela match idag så jag blir ensam med barnen. Vet inte än när äldsta sonen blir hämtad av sin pappa, återstår att se.

Nu ska jag gå ut en stund o plugga sen blir det packa till stugan som gäller.... =)



Här är en bild från ena sidan av ön i stugan...

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad vackert det ser ut :) ni verkar ha haft kalasbra väder idag jue :D här har de inte alls vart soligt:P



Okey, är adhd ärftligt?



sammak lädaffärer som för mig :) vero moda handlar jag en del på också :)

Åå okey, här slutar de som tar studenten 9 tror jag o resten 15 :)



Har packningen gått bra?:D åker ni imorn?

kram

2011-05-26 @ 19:27:57
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0