Listan...




* vika tvätt
*hänga tvätt då maskinen är klar
*fixa klart matlådan till imorgon
*se till att barnen gör läxor då kompisar åkt hem
*kolla runt efter nytt el-avtal
*söka 2 arbeten jag hittat på annons
*leta runt efter måltidsersättning på nätet, då mitt är slut
*kolla runt på bla tradera & blocket efter 2 st nintendo ds lite till mina grabbar som fyller i juli
*börja tänka på vad som kan packas till stugan till helgen som mina föräldrar kan ta med då dom åker dit redan  på ons, så vi slipper släpa så mycket
*ut på en till promis
*lägga barn 
*lägga fram kläder till imorgon
*skriva "dagens" här på bloggen
*skriva "veckans vägning" här på bloggen

Typ så här är det varje dag, det är mycket småsaker som ska göras...





Kommentarer
Postat av: camilla

vad brukar du köpa för måltidsersättning?

Du har fullt upp ikväll du :)



Åå semester e ju så härligt, vill också åka på semester :D har du vart utomlands mkt?



Oj vilken effektiv dag du haft :) skönt att utbildningen kändes bra idag :D vad läser ni nu?

har du många syskon?:)

Är det mest du som sköter hushållet och så hemma? vad tycker din man förresten om att du vill gå ner i vikt?



haha hoppas du klarat dig undan skäll :)



Idag har vart den seegaste dagen på lääänge. har verkligen inte gjort någonting xD imorn ska jag förhoppningsvis träffa en kompis :D du då?:D

kramar

2011-05-23 @ 20:54:57
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0