Måndag & vägningsdag...




Idag är det dagen jag bestämt att väga mig på, men har ju tyvärr hamnat i en svacka nu. Måendet är inte på topp, energin är som bortblåst, utbildningen går sådär, tiden att träna eller tid för mig själv överhuvudtaget finns inte nu sen jag började utbildningen... då barnen o mannen har sina träningar , läxor mm.

Fick veta att vi kommer att ha prov på alla "lagar" vi hittills gått igenom...suck...hatar verkligen prov!
Det gör mig stressad, pressad och känner att jag valt fel genom att börjat en utbildning just nu!

Tillbax till vägningen... jag vägde imorse 61.2 =( Förra helgen vägde jag 60.8, men på måndagen hade jag gått upp pga det jag unnade mig under helgen, sen var jag på väg ner igen o på lördagen var jag nere på 60.1, men så föråt jag mig på gotta igen under helgen o gick då upp till 61.2 på måndagen...och idag samma siffra på vågen =(...

Nu har mannen kommit hem från sonens träning och ska nu lägga barnen, jag ska då ta o gå ut på en promis o förhoppningsvis förbränna lite... Återkommer med en "dagens" senare, har skött mig lite bättre idag.
Sen blir det tv i sängen så jag bara kan somna, tycker att det är jobbigt att råka somna i soffan o sen behöva resa mig för att gå o lägga mig =P


Det får bli en sån här vägning nästa vecka om jag inte sköter mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0