Måste tillägga... Jag har hemskt ont i hal...

Måste tillägga... Jag har hemskt ont i halsen, fick det igår på höger sida, men nu ikväll fick jag även ont i vänster sida. Hoppas det är nåt som går över fort så det inte blir uppehåll i mina promenader. Sen tog jag o mannen en kort promis tillsammans när barnen somnat (dom vet att vi kan gå ut en sväng o dom har våra mobilnr om det är nåt, om dom skulle vakna, som dom inte brukar) den blev på 4.2 km, men det slutade med att jag hetsåt ca 6 st godisar till o en näve chips o vatten så nu kommer jag inte väga under 60 sträcket imorgon. Annars hade jag det, då jag vägde 60.1 tidigare i kväll :( Blev sent i säng, o missade big brother :/ Nu ska jag se om det finns nåt roligt att se på tv i sängen innan jag somnar...


Kommentarer
Postat av: camilla

Usch hoppas halsontet är borta idag?

Hur lång är du?



Nä okey men de förstår jag att du inte kan svara på, var mest bara nyfiken (som alltid^^)

Ja rethhymnon var fint :) jag har vart på ön lekfaks i grekland också o de va nog ännu finare, så fint vatten och så mysigt :D



Oj prov, hur känns det?:)

Haha låter bra att du inte tog en prommis till med tanke på halsen :)

ÅÅ underbart väder ni hade då, vi hade regn och blåst xD



Tack, hoppas du sov gott i natt och att du får en kalasbra dag :)

2011-05-25 @ 07:39:18
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emily

samma här, plus att jag tröstäter om det går dåligt :P så himla dumt..



du ska inte ha dåligt samvete för att du dricker vatten, för man går inte upp i vikt av vatten. visst blir man tyngre, för vatten fastnar i musklerna, men du blir ju inte tjock av det. jag dricker runt 1.5 l om dagen, men kissar oftast ut det mesta så jag ser det inte som ett problem. kroppen behöver vatten. försök att kissa innan du väger dig? för om du dricker 2 l vatten om dagen måste du ju kissa massa.



hoppas att du hamnade under 60 idag då! trots godiset :)

kram

2011-05-25 @ 07:55:10
URL: http://misscupcake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0