Samtalskontakt...

Idag var jag till min nya samtalskontakt, verkligen jättemysig och trevlig. Kändes riktigt bra! Jag fick överskrida hennes tid, vi pratade i 1 1/2 timme. När jag skulle gå och vi bokade in en ny tid sa hon att jag måste vara helt slut ikväll efter utbildningen o mitt samtal med henne. OCH JAA!!! Jag är helt slut nu, jag ville gå o sova redan kl 19, men har man familj med 3 barn med träningar, läxor, saker som måste göras och handlas mm så går ju inte det. Idag var min man och minsta iväg o friserade sig oxå.

Jag trivs på utbildningen, men idag har jag även mejlat mitt senaste arbete o hört om dom har nåt att erbjuda mig. En av mina gamla arbetskamrater pratade faktiskt med chefen om att jag ville komma tillbax, och chefen sa då att jag skulle mejla honom. (jag fick sluta där när dom varslade över 1000 personer o dom har nu börjat ta tillbax personal)
Så nu väntar jag med spänning om han kommer att höra av sig och då kunna erbjuda mig nåt =)

Nu ska jag slänga in en dagens, orkar tyvärr inte kolla runt hos er andra ikväll, har inte ens blivit nå motion idag...suck...

Vågen går nedåt igen, men vågar inte hoppas än....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0