Sängen väntar...

Nu har jag packat kläder till mig & barnen + lagt fram lite kläder som jag tror mannen vill ha med sig.

Pluggat mer, men inte fått in allt, så det får gå som det går :/

Sen har jag letat på nätet oxå på klänningar o sommarkläder till barnen, hittat lite smått på H&M Rowells, men tycker det verkar finnas dåligt med kläder just nu.

Mina pojkar har duschat o gjort sig klar, tyvärr kom inte äldsta sonens pappa hem idag (vad förvånad jag blev), min son blev såå ledsen o besviken som vanligt på sin pappa som säger att han ska komma, men inte göra det. Han skulle tydligen komma hem imorgon em, så han fick bli hämtat av pappans flickvän för att få sova där iaf :)
För min minsta son läste jag en bok, sen fick han lyssna på en cd-saga och jag tror han somnade väldigt fort.

Mannen åkte ju o skulle spela match och dottern ville följa med så det fick hon. Det värsta är ju att det blir sent, dom är nu på väg, han smsa nyss. Men hon lovade att vara duktig och äta kvällsfika o snabbduscha o lägga sig.

Jag har borstat tänderna o ska till o gå o lägga mig nu...


Så godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Lycka till med provet imorgon (har för mej att det var imorgon?). Jag ska hålla tummarna för dej♥



Jag hade en helt okej dag tills jag trillade i trappan och stukade handleden. Jag är värsta otursmänniskan just för tillfället:(



Sov så gott fina!



Kramar

2011-05-26 @ 23:14:10
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Vad gör du?

Kram

2011-05-27 @ 08:19:55
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0