Sjuk =(

Fick ont i halsen i förrgår, men bara på höger sida. Igår kväll runt kl 21 började jag känna att det började göra ont på vänster sida oxå =( inatt vaknade jag o hade så ont i huvudet och när jag vaknade imorse så fanns huvudvärken kvar tyvärr. Så idag blir det ingen utbildning. Men jag missar inte så mycket iaf, vi har föreläsning kl 10 sen en film "rymden har inga känslor" och den har jag redan sett. Det har inget med utb att göra egentligen, utan dom vill bara att vi inte ska bara sitta o läsa hela dagar så därför har dom lagt in lite filmer o föreläsningar.

Men jag har kl 15.15 tid till min samtalskontakt och det tänkte jag vila mig till och åka till, sen ska jag till frissan o klippa & färga håret så jag hoppas huvudvärken gått över till dess...så nu blir det vila!

Vågen visade under 60 sträcket idag iaf YES!!!



Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Krya på dej sötnos. Hoppas du känner dej piggare senare idag.



Kram

2011-05-25 @ 09:52:43
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Emily

GRATTIS till vikten! fan vad skönt! :D



tack, det känns jättegött att det går neråt iaf :) men har ju en bit kvar..



trist att vara sjuk.. se til att krya på sig så att du kan komma tillbaka hundra gånger piggare :)

2011-05-25 @ 10:27:20
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: camilla

Låter väldigt bra med vila :D kul att gå till frissan också, man känner sig alltid så fräsch efteråt :D hur ska du göra med håret?:)



Oj vad långa prommisar du går, har du alltid koll på exakt hur långt du går? går du snabbt när du e ute förretsen?



Haha jaa visst verkar den bra? vad gillar du för slags filmer?:) någon favorit?



usch jobbigt med huvudvärk också :/ de e verkligen inget skönt alls!



Härlig inställning och glöm inte att du aldrig kan göra mer än ditt bästa :)



Vila ordentligt och hoppas samtalet senare idag känns bra!

kram

2011-05-25 @ 11:39:15
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: SAndra

Hej vännen!

Vad har du för dig en dag som denna?

Kram

2011-05-25 @ 14:16:06
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Twiggy♪♫♫

Att åka till frisören gör dej ju inte sjukare iallafall. Hur ska du kippa dej? Eller är det färgning på g?



Hoppas att du blir friskare snabbt och att huvudvärken släpper.



stor kram

2011-05-25 @ 16:18:24
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se.
Postat av: camilla

Haha jag har alltid vart morgonpigg av mig ^^ lyckas jag sova till 7 e de länge typ xD brukar du sova länge?

ÅÅ hur blev håret?:)

de e så skönt o sitta hos frissan :D



Nä men precis alla måste ju hitta en träningsform de trivs med :) själv älskar jag gruppträning, gym och all friidrottstträning :D



ÅÅ älskar också romantiska komedier :D har du någon favorit film?:D stefan o krister vet jag vilka det är, men de e inget jag brukar se på direkt :) jag gillar även typiska tonårskomedier, harry potter, twillight osv :) hajfilmer e ngt av en favvo också :D



Vad skönt att du fick en ny tid iaf :)



Många kramar

2011-05-25 @ 19:36:18
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0