Slänger in ett snabbt...

inlägg...

Har haft en underbar helg med familjen i stugan, ätit & druckit gott o njutit. (drack alkohol för första gången på 3 eller 4 veckor)

Tyvärr så hinner inte vågen stabilisera sig till idag så idag litar jag inte den ;) Jag åt ju pop corn, godis o 2 1/2 glas cola light innan jag la mig oxå så det visar sig idag :(

Nu ska jag iväg till utbildningen, sen blir det fotboll med minstingen då mannen är på match med äldsta. Får se vem av oss som får dottern med sig, får hon välja själv så tror jag hon hänger med pappa o storebror.

Herregud snart är det skolavslutning oxå, bara 1 1/2 vecka kvar. Då går min sora kille ut lågstadiet o ska börja mellanstadie...Vart tar tiden vägen, jag blir inge äldre, men barnen blir ju det ;P




På återseende... =)

Kommentarer
Postat av: camilla

Men vad skönt att du haft en så bra helg :D o härligt med vädret, här har de minsann ösregnat hela helgen typ xD men de e mysigt :)



Ha en riktigt bra dag och hoppas utbildningen e kul idag :D



Kramar på dig

2011-05-30 @ 09:30:57
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Då har du fullt upp idag:) Hoppas dagen bli kanon.



Härligt att helgen i stugan var mysig och så. Hade ni tur med vädret? Här har det ju i stort sett regnat hela helgen, men idag skiner solen:) (fast jag tycker inte att det är något vidare varmt ändå).



Stor kram till dej söt!

2011-05-30 @ 12:34:38
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0